Hoewel er mensen zijn die genieten van de menu's die aan boord van een vliegtuig worden aangeboden, heeft het eten van een luchtvaartmaatschappij over het algemeen geen goede reputatie onder reizigers.
Maar daar is de laatste jaren verandering in gekomen. De toegevoegde waarde van luchtvaartmaatschappijen om klanten aan te trekken, vooral in de business- en eerste klasse, is het dineren aan boord. Daarom hebben veel luchtvaartmaatschappijen menu's van topkoks, waaronder sterrenchefs, in hun aanbod opgenomen om hun passagiers te bedienen.
Wij gebruiken cookies om jouw browse-ervaring te verbeteren, gepersonaliseerde inhoud aan te bieden en ons verkeer te analyseren. Door op "Alles accepteren" te klikken accepteer je dit en geef je toestemming dat we deze informatie delen met derden en dat je gegevens in de VS verwerkt kunnen worden. Lees voor meer informatie onze .
Je kunt je voorkeuren op elk moment aanpassen. Als je weigert, gebruiken we alleen de essentiële cookies en ontvang je helaas geen gepersonaliseerde inhoud. Om te weigeren, .