VakantiePiraten
Profile

Wij waarderen jouw privacy

Wij gebruiken cookies om jouw browse-ervaring te verbeteren, gepersonaliseerde inhoud aan te bieden en ons verkeer te analyseren. Door op "Alles accepteren" te klikken accepteer je dit en geef je toestemming dat we deze informatie delen met derden en dat je gegevens in de VS verwerkt kunnen worden. Lees voor meer informatie onze .

Je kunt je voorkeuren op elk moment aanpassen. Als je weigert, gebruiken we alleen de essentiële cookies en ontvang je helaas geen gepersonaliseerde inhoud. Om te weigeren, .

airplane, Ryanair, flight

Zou jij ook wel het een en ander willen veranderen bij Ryanair?

Ahoy Piraten!

We zijn allemaal wel eens met low-cost luchtvaartmaatschappijen gevlogen, want ja op reis voor een bodemprijs is natuurlijk iets waar we allemaal heel blij van worden. Het nadeel is alleen dat die blijdschap vaak niet van lange duur is omdat er bij die goedkope vluchten toch ook wel heel wat te mopperen en te klagen valt.

Ryanair heeft jullie klaagzang gehoord! Daarom kan je je nu aanmelden voor de Customer Advisory Panel waarin je al je klachten, meningen en advies kwijt kan. Bij dit adviespanel komen reizigers uit verschillende Europese landen samen met als doel te proberen de klantenervaring van Ryanair te verbeteren.

Gepubliceerd door
Tribordo·19-9-2023
Delen


Aanmelden is heel simpel! Je hoeft alleen maar een vragenlijst in te vullen en wie weet word jij uitgekozen om je mening te laten horen. Het evenement vindt halverwege oktober plaats. Ryanair betaald uiteraard je vluchten en je accommodatie voor 2 nachten voor jou en je partner.

Je hebt nog tot 12 september om je aan te melden.

Vorig jaar was dit evenement een groot succes met meer dan 10.000 aanmeldingen uit 16 landen. Uit die 10.000 aanmeldingen zijn toen 7 reizigers uitgekozen die vervolgens samen in Dublin aan de slag zijn gegaan.

Een paar voorbeelden van succesvol uitgewerkte projecten na het evenement: Day of Travel App, de myRyanair Wallet en de Digital Self Service Hub.

Nu is het de beurt aan een nieuw achtkoppig panel, dat voor 19 september bekend zal worden gemaakt. Dit panel zal dan het het hoger management van Ryanair helpen de klantervaring van de luchtvaartmaatschappij voor 2023 te verbeteren.

Je hebt nog een paar dagen de tijd om erover na te denken.

Een juridisch probleem melden